Hotel Carmelia Haven

3 reviews over Hotel Carmelia Haven in het Nederlands

Romantische overnachting

Linda
17-2-2013

We hebben geslapen in de zogenaamde Circular Cottages; dit zijn ronde kamers met badkamer waarboven je een eigen uitkijktoren hebt om over de plantages te kijken. Het hotel was erg basic, eten hebben we besteld per roomservice en was erg smakelijk. Aan het uitzicht hebben we niet zoveel gehad, aangezien we hier met name waren voor de overnachting, maar zag er wel leuk uit. Vanaf hier is Periyar ook goed te bereiken.

mooi maar als je goed kijkt

nancy
28-2-2011

er moet nodig gerenoveert worden .wij hadden een luxe kamer mooi ruim schoon.bij het zwembad bijv tegeltjes die los liggen maar 4 bedjes kapot en afgebladert.de ligging is 25 km van thekkady waar je periyar np in gaat dus te ver omdat je vroeg om ongeveer 5.30u het park in gaat wat dus 45 min rijden is met de autorikshaw diner is in buffetvorm wat goed is vriendelijk personeel .bij de receptie ook vriendelijk maar niet erg behulpzaam om iets te regelen voor de natuur in te gaan en daar kwamen we voor

2005

Goed hotel op een plantage, mooi gelegen. Er zijn verschillende kamers mogelijk. Cottages, boomhut, etc.

Eten is goed.Uitgebreide kaart. Klein zwembad aanwezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Carmelia Haven voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carmelia Haven in Thekkady, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carmelia Haven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.