Hotel Carmelia Haven

IndiaKeralaThekkady

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Carmelia Haven voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

0Tonen op kaart

3 Reviews over Carmelia Haven

• 7Linda17-02-2013

Romantische overnachting

We hebben geslapen in de zogenaamde Circular Cottages; dit zijn ronde kamers met badkamer waarboven je een eigen uitkijktoren hebt om over de plantages te kijken. Het hotel was erg basic, eten hebben we besteld per roomservice en was erg smakelijk. Aan het uitzicht hebben we niet zoveel gehad, aangezien we hier met name waren voor de overnachting, maar zag er wel leuk uit. Vanaf hier is Periyar ook goed te bereiken.

• 6nancy28-02-2011

mooi maar als je goed kijkt

er moet nodig gerenoveert worden .wij hadden een luxe kamer mooi ruim schoon.bij het zwembad bijv tegeltjes die los liggen maar 4 bedjes kapot en afgebladert.de ligging is 25 km van thekkady waar je periyar np in gaat dus te ver omdat je vroeg om ongeveer 5.30u het park in gaat wat dus 45 min rijden is met de autorikshaw diner is in buffetvorm wat goed is vriendelijk personeel .bij de receptie ook vriendelijk maar niet erg behulpzaam om iets te regelen voor de natuur in te gaan en daar kwamen we voor

• 8Yvonne03-10-2005

Goed hotel op een plantage, mooi gelegen. Er zijn verschillende kamers mogelijk. Cottages, boomhut, etc. Eten is goed.Uitgebreide kaart. Klein zwembad aanwezig.

Hotel Carmelia Haven info

Veilig betalen met