IndiaKeralaMunnarHotels MunnarHotel Bellmount Resorts

Hotel Bellmount Resorts

IndiaKeralaMunnar

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bellmount Resorts voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 2 reviews

6VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Bellmount Resorts

• 5Joost27-02-2015

Vochtige kamers

Dit hotel zou ik niemand aanraden. De kamers zijn er enorm vochtig: er staat schimmel op het plafond en op de muren. 1 deel van een muur in onze kamer stond gewoon nog in steen, niet eens een likje verf erop.
    Het restaurant is in de kelder gelegen en is ook al koud en kil. Je hebt een beperkte keuze op de kaart en de helft hebben ze niet eens in huis. Hetgene wat we uiteindelijk kregen viel qua smaak en hoeveelheid best mee. Het ontbijt is in buffetvorm maar stelt niet veel voor. De receptionist was allesbehalve vriendelijk en toen hij ons de 2de dag naar een ander restaurant zag stappen, sprak hij ons aan op straat. Precies of wij verplicht waren daar te eten. Munnar is een mooie plaats maar volgende keer neem ik zeker een ander hotel.

• 7Hanneke15-10-2010

prima personeel!

De kamers zijn schoon en standaard, niet sfeervol. Gelukkig wel een schoon bed. In de lobby is gratis internet beschikbaar (wifi). Toen dit het niet deed mochten wij gewoon gebruik maken van het kantoor van de manager. Tijdens het poetsen was ons flesje vodka verdwenen, we kregen zonder moeilijk doen een nieuwe van het hotel. Met excuses erbij. Personeel is zeer vriendelijk, kan ook goede riksja chauffeurs voor je regelen voor een faire prijs. Wij zouden wel terug komen.

Helaas zijn er in het weekend wel veel feestende studenten. Onderhandel over de prijs, dit is absoluut de moeite waard!

Hotel Bellmount Resorts info

Facilities