Hotel Bellmount Resorts

Hotel Bellmount Resorts

6Voldoende

India, Kerala, Munnar

Op vakantie geweest naar Bellmount Resorts?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bellmount Resorts voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

2 reviews over Hotel Bellmount Resorts

• 5Joost27-02-2015

Vochtige kamers

Dit hotel zou ik niemand aanraden. De kamers zijn er enorm vochtig: er staat schimmel op het plafond en op de muren. 1 deel van een muur in onze kamer stond gewoon nog in steen, niet eens een likje verf erop.
    Het restaurant is in de kelder gelegen en is ook al koud en kil. Je hebt een beperkte keuze op de kaart en de helft hebben ze niet eens in huis. Hetgene wat we uiteindelijk kregen viel qua smaak en hoeveelheid best mee. Het ontbijt is in buffetvorm maar stelt niet veel voor. De receptionist was allesbehalve vriendelijk en toen hij ons de 2de dag naar een ander restaurant zag stappen, sprak hij ons aan op straat. Precies of wij verplicht waren daar te eten. Munnar is een mooie plaats maar volgende keer neem ik zeker een ander hotel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 7Hanneke15-10-2010

prima personeel!

De kamers zijn schoon en standaard, niet sfeervol. Gelukkig wel een schoon bed. In de lobby is gratis internet beschikbaar (wifi). Toen dit het niet deed mochten wij gewoon gebruik maken van het kantoor van de manager. Tijdens het poetsen was ons flesje vodka verdwenen, we kregen zonder moeilijk doen een nieuwe van het hotel. Met excuses erbij. Personeel is zeer vriendelijk, kan ook goede riksja chauffeurs voor je regelen voor een faire prijs. Wij zouden wel terug komen.

Helaas zijn er in het weekend wel veel feestende studenten. Onderhandel over de prijs, dit is absoluut de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Bellmount Resorts info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenHiken