Reviews over Munnar

Fijn hotel met schitterend uitzicht

Linda,
    22-2-2013

Dit hotel ligt net buiten de stad en heeft een schitterend uitzicht op de theeplantages. Helaas hebben niet alle kamers dit uitzicht. Er wordt hier veel gedaan om de gasten het naar hun zin te maken, zo kan je er onder andere een kookworkshop volgen waarin je in de hotelkeuken kan toekijken en proeven / ruiken hoe de kok aan de slag gaat (helaas dus niet zelf). Het eten wordt geserveerd in een vrij kleine ruimte waar helaas niet altijd plek is en je dus op je kamer moet eten, waar ook zeer veel insecten en muggen rondspoken. Desondanks vonden we het toch erg fijn om hier geweest te zijn.

prima personeel!

Hanneke,
    15-10-2010

De kamers zijn schoon en standaard, niet sfeervol. Gelukkig wel een schoon bed.

In de lobby is gratis internet beschikbaar (wifi). Toen dit het niet deed mochten wij gewoon gebruik maken van het kantoor van de manager.

Tijdens het poetsen was ons flesje vodka verdwenen, we kregen zonder moeilijk doen een nieuwe van het hotel. Met excuses erbij. Personeel is zeer vriendelijk, kan ook goede riksja chauffeurs voor je regelen voor een faire prijs.

Wij zouden wel terug komen.

Helaas zijn er in het weekend wel veel feestende studenten.

Onderhandel over de prijs, dit is absoluut de moeite waard!

Munnar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews