Hotel Sea Face

1 review over Hotel Sea Face

discourteous staff ,never again

sameer
29-1-2010

the service offered is awful to say the least as the staff itself complains of being understaffed and expresses inability to work to your satisfaction,overpriced,understaffed though location is good.Stay away esp from the restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Face in Kovalam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Face zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea Face scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.