Hotel Brunton Boat Yard

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Brunton Boat Yard voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Brunton Boat Yard in het Nederlands

Prachtig hotel

D.
27-2-2012

Hotel Brunton Beatyard is een uitstekend hotel met prachtige kamers en goede restaurants. De service is ook al uitstekend. Prima zwembad met voldoende ligbedden en handdoeken service. In de namiddag kan er een boottocht gemaakt worden met de hotelboot.

Enig nadeel: gezien vanuit het hotel is er rechts aan de overkant een container terminal gebouwd die het uitzicht enigszins bederft.

Gereisd met partner in januari 2012

geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel

janssen
14-12-2009

Prachtige locatie, zeer de moeite waard. Prima basis om de directe omgeving te verkennen.

Gereisd met vrienden in november 2009
2005

Het beste hotel in Fort Cochin

Yvonne
3-10-2005

Het beste hotel in Fort Cochin. Alles klopt. Schitterend in koloniale stijl ingericht. Ligging midden in het centrum. Alle kamers hebben uitzicht op het water en de Chinese visnetten. Eten erg lekker en perfect opgediend. Vraag om een kamer met een four poster bed. Badkamer met bad en aparte douchecabine. 's avonds is een sunsetcruise mogelijk. Deze is gratis voor hotelgasten. Ook kun je gratis kookles volgen. Het zwembad met uizicht op de haven is mooi gelegen en heeft voldoende ligbedden.

Echt een aanrader!!

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brunton Boat Yard in Cochin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brunton Boat Yard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.