Kleine hotelsWeer vandaag34°24°
Hotel Abad Metro

We hebben een aantal aanbieders voor Abad Metro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Abad Metro in het Nederlands

ver van fort cochin

louisvdlinden
12-3-2014

Het hotel is een echt stadshotel. Restaurant is vrij ongezellig. Het is een eind van de bezienswaardigheden vandaan. Maar wel goed te doen met tuk tuk en veerpont. Is wel schoon.

Gereisd met vrienden in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abad Metro in Cochin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abad Metro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.