Hotel Houseboat Indraprastham

5 reviews over Hotel Houseboat Indraprastham in het Nederlands

ik vond het daar supper

evi
15-6-2011

ik vond het daar heel leuk want de kAMer was netjes en het is nu wel lang gelden maar nou en ik vond het in ieder geval geweldig

Zo geweldig, echt nice!

Hennie
26-4-2011

nou mijn waardering voor hetj hotel is echt heel groot, want er is een hele goede service ze geven allemaal dingen en het is gewoon te gek. Dus in het kort: GA ER HEEN WANT HET IS TE GEK!!!!!!!!!!!!!

mooi uitzicht

John van vliet
15-3-2011

echt naar toe gaan!

de lgging was mooi

service was goed ze stonden altijd voor je klaar!

eten was gewoon lekker niet heel goed niet heel slecht gewoon er tussen in

ze waren erg kinder vriendelijk gewoon de kinder ballonnen geven enz.

Geweldige plek

Wouter bakhuis
31-1-2011

het was daar echt mooi en ik raad het iedereen aan

Heel mooi

judith
26-1-2011

leuk je moet er vooral een keer naar toe gaan. De waardering van de meeste reizegers zijn hoog. De ligging is heel mooi met een fantatisch uitzigt. De service is goed maar niet geweldig. De Prijs valt voor ons tegen vanaf de kwaliteit. Het Eten is lekker en de kamers zijn prachtig. Alleen is het niet heel erg kindvriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Houseboat Indraprastham in Alappuzha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Houseboat Indraprastham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Houseboat Indraprastham scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.