Sorteren

Reviews over accommodaties in Kerala

Prachtig resort

19-6-2015

Het bungalow park is prachtig gelegen aan het meer.We werden met de boot naar het resort gebracht;waar we werden begroet met een bloemenkrans en een kokosnoot cocktail.Het resort met exotische planten wordt doorkruist met verschillende waterwegen en beekjes die overbrugt zijn. De goed onderhouden ruime kamer had airco een minibar,koffiezet en muggen apparaat.de badkamer is in openlucht met een binnentuintje heel leuk.Het eten is goed ,het personeel vriendelijk en behulpzaam.Mooi zwembad.Het resort is alleen met de boot te bereiken.

Prachtig hotel

2-6-2015

Crown plaza is een prachtig hotel met mooie grote en goed onderhouden kamers,ruime badkamer met bad en douche.Het eten was lekker,vriendelijk personeel ,goede service.

Niet ver van het meer

28-5-2015

Prachtig bungalow park op 1 km van het centrum van Thekkady en niet ver van het Periyar meer.Mooi verzorgd park met apen en vogels in de bomen en op de rieten daken.

Eten in buffetvorm,diner is goed ontbijt iets minder.Mooie grote kamer met safe,ventilator(geen airco maar dat was einde maart ook niet nodig)muggen apparaat,

Een woord : Prachtig

Francis van Jette
    11-3-2013

Paradijselijke resort te midden van exotische plantengroei. Slechts één woord om het te omschrijven : PRACHTIG. Wifi gratis en te betalen internet.

Fijn hotel met schitterend uitzicht

Linda
    22-2-2013

Dit hotel ligt net buiten de stad en heeft een schitterend uitzicht op de theeplantages. Helaas hebben niet alle kamers dit uitzicht. Er wordt hier veel gedaan om de gasten het naar hun zin te maken, zo kan je er onder andere een kookworkshop volgen waarin je in de hotelkeuken kan toekijken en proeven / ruiken hoe de kok aan de slag gaat (helaas dus niet zelf). Het eten wordt geserveerd in een vrij kleine ruimte waar helaas niet altijd plek is en je dus op je kamer moet eten, waar ook zeer veel insecten en muggen rondspoken. Desondanks vonden we het toch erg fijn om hier geweest te zijn.