Reviews over Udupi

aardig

wageveld,
    30-11-2009

Het hotel is gemiddeld. Niet ver van het Tempelplein verwijderd en eigenlijk midden in het centrum van de stad. Het ontbijt is er een drama, daarvoor kan je beter naar Restaurant Diana gaan, op vijf minuten lopen. Kamer is ouderwets maar sanitair werkt. Stroom valt bij tijdf en wijle uit, maar dat geldt niet alleen voor het hotel maar voor heel India. Er is een wap[p[er boven het bed die in slechts in één stand draait en er is een airco die enorm veel herrie maakt en ook maar één stand kent.

Da's wel lastig. Kamer afwisselend warm/koud/warm/koud..

Roomservice is goed al brengen ze graag gevraagde drankjes apart. Vang je twee keer een fooitje is daarbij de gedachte..