Hotel St. Marks

KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel St. Marks
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor St. Marks voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel St. Marks in het Nederlands

Zakelijk

2007

Voor wat te daadwerkelijk te bieden heeft is het eigenlijk veel te duur. Ze hebben niet eens een zwembad voor deze prijs.

2006

Prima zakenhotel in het midden van Bangalore

it zakenreiziger
30-7-2006

Prima zakenhotel in het midden van Bangalore.

Uitstekende service. Prima kamers met alle voorzieningen. Dagelijks fles Mineraalwater.

Draadloos internet.Klein restaurant met Indiase en westerse keuken.Bij uitstek geschikt als je in de omgeving van het centrum moet zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Marks in Bangalore / Bengaluru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Marks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.