Sorteren

Reviews over accommodaties in Karnataka

absolute aanrader

Erpee te Dee
    9-11-2016

Het hotel ligt dicht bij de ringweg van de stad en niet ver van het centrum; het Palace bijvoorbeeld is makkelijk aan te lopen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel rustige, geluidsarme en keurig nette hotelkamer, met een prima stevig bed. En met uitstekend werkende airco, kluisje, theehoekje met mokken en waterkoker, en een minibar. Verder een TV met vele zenders. Ook was er op de hotelkamer perfect Wifi-contact.

Bij het binnentreden van de kamer stond een dienblad met 2 stukken fruit met schilmesje klaar om genuttigd te worden.

In het beneden-restaurant werden smakelijke maaltijden bereid en geserveerd.

Het zwembad op het dak had aangenaam fris zwemwater; dit bad is niet diep maar goed genoeg voor het doen van enkele baantjes. En bij het zwembad ook een heerlijke jacuzzi.

Het hotel stelde voor een bedrag van ong. 30 euro gedurende 6 uur een auto met chauffeur beschikbaar.

Minpuntje:

De soms harde muziek in de lift en in het restaurant was hinderlijk; maar op verzoek werd de muziek in het restaurant gedempt.

Zakelijk maar fantastisch hotel.

RuBo
    28-8-2015

Een hotel met vijf sterren en dat was het ook waard. Voor het oprijden wordt de auto gecontroleerd en moet je uit veiligheid door de detectie poortjes (elke dag), maar eenmaal binnen is het heerlijk. Een uitstekend hotel met volledige service, iedere morgen een internationale krant aan de deur, een zeer uitgebreid (warm) ontbijt en rond 6 uur werd op de deur geklopt en kreeg je een doosje chocolade overhandigd. Het internet voldeed prima en ruim voldoende nationale en internationale tv kanalen. Op het dak een heerlijk verwarmd zwembad en recreatie ruimte. Het (chinees) restaurant was helaas gesloten. Algemeen minpuntje (maar dat is heel normaal in India) is dat dag en nacht het getoeter van auto's is te horen.

Goed hotel

givago
    22-6-2015

We verbleven hier voor 1 nacht. Het hotel heeft mooie ruime kamers met alle comfort.Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam,het eten is goed ,er is een groot zwembad voor een stadshotel.

Palace

givago
    13-6-2015

Prachtig hotel ,met zijn koepels oogt de buitenkant als een paleis,een mooie grote inkomhal,goed onderhouden mooie kamers met goede airco.Ontbijt en diner kon wel beter voor een 5 sterren hotel;op bepaalde gerechten moet men lang wachten tot ze bijgevuld worden.Bij het ontbijt 10 min wachten op brood om te toasten.Hadden geen gedekte tafel bij aankomst in het restaurant.Het zwembad is omgeven door kamers.Mooi dakterras met bar.

Amazing!

C
    12-8-2013

Hotel ligt aan een winkelcentrum voor mooie merken en een hoop lekkere restaurants. Ook het restaurant van het hotel was super! Alles wordt voor je mogelijk gemaakt, service aan het zwembad, tuurlijk! En ook het zwembad was geweldig! De Spa die zich in het hotel bevindt is zeker de moeite waard, want die kleine vrouwtjes hebben enorme kracht in hun handen! Kamers worden goed schoongemaakt en personeel is heel vriendelijk. Ook bij een trip naar Mysore werd vervoer en al geregeld. Rickshaws zijn overal in de buurt te vinden alleen is onderhandelen wel noodzakelijk.