Kleine hotelsWeer vandaag35°26°
Hotel The Tivoli Garden Resort

We hebben een aantal aanbieders voor The Tivoli Garden Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Tivoli Garden Resort in het Nederlands

2008

zoals in vele hotels in India was er hier een feest aan de

de vries
25-1-2008

zoals in vele hotels in India was er hier een feest aan de gang. Torenhoge boxen van een geluidsinstallatie stonden op ons terras. wij sliepen met zich op de binnenplaats recht in het hart van het feest. Konden niet slapen van het lawaai. hebben andere kamer gevraagd ih midden van de nacht en hebben die dan ook onmiddellijk gekregen. avondeten was wel lekker maar het ontbijt was veel te sober. Eigenlijk moesten we in het Oberoi Maiden Hotel hebben geslapen. Was veel betere keuze geweest. Dan waren we ook niet zo ver verwijderd geweest van de bezienswaardigheden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 25 2008 17:53:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Middelmatig hotel

m.foets
21-1-2008

Middelmatig hotel. Wij kwamen er tercht in plaats van het Oberoi Maiden. Was erg ver verwijderd van alle bezienswaardigheden waardoor we veel tijd verloren. Ontbijt vrij sober.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 21 2008 14:56:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Tivoli Garden Resort in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Tivoli Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.