Hotel The Imperial

Hotel The Imperial

We hebben een aantal aanbieders voor The Imperial voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Imperial in het Nederlands

2008

Een fantastisch hotel, met een geweldige service. Het is wat aan de dure kant, maar het is zijn prijs dubbel en dwars waard.

Gereisd met partner in augustus 2004

In het hectische New Delhi ligt The Imperial

Heleen van der Helm
28-1-2008

In het hectische New Delhi ligt The Imperial. Een mooi statig, koloniaals hotel waar service nog écht service is. Ik ben er nu twee keer geweest en beide keren voelde het als thuis komen. Wat grappig is omdat het niet een standaard vijf sterren hotel is en juist die koloniaalse Indiaase sfeer uitademt. Hele mooie, ruime kamers. Fantastisch eten, opvallend aardig en behulpzaam personeel. Het beste hotel waar ik ooit ben geweest!

Gereisd met vrienden in mei 2006

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Imperial in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.