Hotel The Claridges

IndiaHaryanaNew Delhi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Claridges voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over The Claridges

• 9agnes16-08-2010

Tophotel met superservice

Dit hotel is prijzig, maar de service is echt geweldig hier. De kamers zijn prima met een goed bed en een prima badkamer. Het eten in de verschillende restaurants zijn prijzig, maar heel erg lekker. Er is een zwembad, waar je lekker kunt zwemmen als het veel te warm is. Wij hebben ons hier echt als VIP gevoeld, mede dankzij de uitstekende service. Inderdaad zit je buiten het centrum, maar met een (fiets)taxi kom je voor een goede prijs overal. Wij zijn 1 dag naar de Taj Mahal geweest, geboekt via Renaicancereizen (hotel ook). Goed te doen!! Het is een rit van 4 uur, maar onderweg zie je zoveel, dat de tijd voorbij vliegt.

• 8Andrew13-12-2008

Prima hotel in een villa-wijk bij het centrum.

In een wijk aan de zuidrand van het centrum ligt The Claridges. In die wijk bevinden zich voornamelijk andere luxe hotels, ambassades en villa’s van de welgestelden. Het is er dus relatief rustig, aangenaam groen en opgeruimd. Een kleine oase in het hectische Delhi. Het centrum is goed en snel bereikbaar met een taxi. Het ‘Gandhi Smriti’ (woonhuis van Gandhi en de plaats waar hij vermoord werd) ligt vlakbij het hotel. Het hotel behoort tot de luxe categorie en dus zal het de gast aan niets ontbreken. Er is een zwembad, tennisbaan, kleine tuin en de keus uit verschillende restaurants, plus een bar/nachtclub. Het mediterraanse restaurant buiten in de tuin heeft de meeste sfeer. Hoewel het hotel redelijk veel kamers heeft, komt het toch niet massaal over. Dat komt door de laagbouw en ruime opzet. De kamers zijn prima; veel ruimte, schoon en een aardige combinatie van klassiek en modern. Ook geen last van straatlawaai.

Hotel The Claridges info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV