Hotel Surya New Delhi *****

We hebben een aantal aanbieders voor Surya New Delhi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Surya New Delhi in het Nederlands

Te gek!

E. de Wit, 9-3-2011

We hebben zes en een halve week door India en Nepal rond gereisd en vertoeft in de smerigste en kleinste kamertjes. In onze laatste week waren we dan ook erg toe aan een lekker bed en schone handdoeken. Ook een lekkere warme douche zou welkom zijn.

Dit hotel was echt super. Heerlijke ruime en lichte kamer, super badkamer. Vriendelijk personeel en wij zaten op de vijfde verdieping. Dit hield in dat we 's middags naar de lounge konden gaan om wat te drinken (zat er bij in).

Zwembad ook prima... Wij hebben echt genoten

mooi hotel met ruime kamers,ligt op 10 min van het chaotische centrum van delhi en op 30 min van old delhi (red fort).De bereikbaarheid is goed.De service was goed en de staff was heel vriendelijk.Ook aan eten was er zeker niets te kort (buffetvorm)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surya New Delhi in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surya New Delhi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Surya New Delhi scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.