Kleine hotelsWeer vandaag35°25°
Hotel Royal Holidays

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Holidays voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Royal Holidays in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Sharita
16-11-2009

Wij hebben in april 2009 2 weken in dit hotel verbleven, Logies + ontbijt. Het was niet een al te luxe hotel. De prijs en kwaliteit verhouding is prima, het is een prima verblijf als je er alleen komt om te slapen en om je op te frissen. De kamers zijn voorzien van een werkende airco apparaat, en er is warm water! Het ontbijt was karig, maar wel te doen.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Tegen over het hotel bevindt zich een restaurant waar je redelijk goed kunt eten. De winkelstraat (Karol Bagh) is ongeveer 50 meter lopen, metrostation ongeveer 100 meter vanaf het hotel. (Het reizen d.m.v. de metro is super voordelig ongeveer 17 cent per enkele reis).

Voor ons is het wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in april 2009

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Holidays in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.