IndiaHaryanaNew DelhiHotels New DelhiHotel Pablas International

+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Pablas International

• 5Wim van Elst23-11-2010

Vies,

Slechte badkamer, vuile handdoeken, geen warmwater, vieze ontbijt ruimte. Na terug komst van rondreis, kregen wij een betere kamer toebedeeld. Folder klopt niet met wekelijkheid

• 5shoestring groep17-10-2010

Vergane Glorie

In dit zelfde hotel zijn we 3 jaar geleden ook al geweest (bij een rondreis kies je jammer genoeg niet zelf je hotels) Het lijkt wel of er de laatste 3 jaar helemaal geen onderhoud is geweest aan dit hotel met name de badkamer was totaal verkalkt, het bad is niet meer bruikbaar vanwege de dikke laag met kalk. het ergste was overigens het restaurant, volgens mij hebben ze de tafelkleedjes ook niet vervangen de afgelopen 3 jaar. Het personeel heeft een zeer onverschillige houding, wat ik wel kan begrijpen als dit elke dag je werkplek is. wel moet gezegd worden dat de kamers met de hogere nummers op de etaqe veel beter zijn dan die met de lage nummers

• 8Jan en Christien06-02-2010

Mooi gelegen

Het hotel ligt in een volksbuurt en geeft daardoor de mogelijkheid tot mooie wandelingen. De kamers zijn keurig en schoon, het hotel maakt een verzorgde indruk. De service is erg goed en snel.

• 6Debby02-02-2008

Voor deze prijs is het een goed hotel. De kamer en het beddengoed is schoon! Onderhoud is een woord dat ze in India niet echt kennen, ook in dit hotel niet. Jammer! Ontbijt is niet heel bijzonder, maar zeker niet slecht.

Hotel Pablas International info

Facilities