Hotel Karat 87

1 review over Hotel Karat 87 in het Nederlands

voor Delhi prima!

Hanneke
6-9-2010

Karat 87 is een relatief schoon hotel voor Indiase begrippen. Een kamer zou rond de 1500 INR moeten kosten. Hiervoor zul je wel moeten afdingen. De kamer had schone kamers en schoon beddengoed. Ook de badkamer was goed te doen met slippers.

Kom je voor het eerst in Delhi, dan kun je wellicht kijken voor een hotel van een westerse keten en bijbehorend prijskaartje. De shock zal dan minder groot zijn, Delhi is al indrukwekkend genoeg!

Let op de classificering van *** staat niet gelijk aan onze ***.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karat 87 in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karat 87 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Karat 87 scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.