Hotel Grand President

Hotel Grand President

Kleine hotelsWeer vandaag35°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Grand President voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand President in het Nederlands

Goed hotel! Prima locatie.

Anita
29-11-2010

We hebben 12 nachten in de hotel verbleven. We hadden een 3 persoonskamer, ruim en schoon. De kamers werden elke dag netjes schoon gemaakt en elke dag nieuwe handdoeken geplaatst. Het ontbijt is te doen. Cornflakes, één soort fruit, verse sap, thee en koffie, toast en Indiase warme gerechten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Om de hoek van de grootste winkelstraat van Karol Bagh. Uitkomst voor de shopliefhebbers. De metrostation is op 3 minuten loopafstand. Perfecte ligging!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand President in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.