Hotel Aster Inn

Hotel Aster Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Aster Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aster Inn in het Nederlands

Het is een vrij nieuw hotel in een wat rommelige straat. Aan de voorzijde is een trap en je komt dan in een vrij kleine hal. De kamers zien er goed uit en de verlichting is wel apart o.a. ledstrips. Badkamer met douchecabine, is niet overbemeten, maar voldoet verder goed. Op de site van het hotel staan voldoende afbeeldingen, maar een paar mag je niet missen. Aan de zijkant van het hotel is op ca 1,5 m buiten het raam groenplastic van boven tot onder op een raamwerk gespannen. (muskieten..) Alleen is er beneden een deur voor het personeel in gemaakt en die staat dan wel weer open!! Zie foto. Het ontbijt is eenvoudig. We hebben ook een keer een warme hap besteld. Dat komt dan van de afhaal-indiër! Vriendelijk en in ruime mate aanwezig personeel.

N.B.Er is een tekort aan middenklasse hotels in deze stad dus erg veel keus is er niet..

Goed Budget hotel

Anthony
27-1-2010

Hotel Aster Inn is een nieuw hotel. De kamers zijn erg ruim en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er is een mogelijkheid om een maaltijd te gebruiken.

Een aanrader voor een kort verblijf in New Delhi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aster Inn in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aster Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aster Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.