Hotel Ashoka International Delhi

Onvoldoende

1 review over Hotel Ashoka International Delhi in het Nederlands

Zakelijk

nodig toe aan een upgrade...

c'est moi
13-3-2011

Kwam hier 's nachts aan en hing bordje 'niet storen op de deur'. Nog geen half uur later (3.30 am) klopte de manager aan met z'n hand open en vroeg of alles naar wens was, pfff(wilde fooi). Om 5.00 am werd ik gebeld over mijn paspoort. In de badkamer zaten kakerlakken dus ik was hier snel klaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ashoka International Delhi in New Delhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ashoka International Delhi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.