Hotel Africa Avenue

IndiaHaryanaNew Delhi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Africa Avenue voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 2 reviews

6VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Africa Avenue

• 8charellborg12-02-2012

Goed hotel; schoon, service, prima locatie!

Tijdens mijn bezoek aan India ben ik aan het begin van mijn reis verbleven in dit hotel (1 nacht) en aan het einde van mijn reis (2 nachten).

Het hotel ligt in een doodlopende straat die zowel s'nachts als overdag lekker rustig is.

We verbleven in 3 verschillende kamers, alle kamers zagen er netjes en modern uit! We verbleven in 3 kamers omdat we 1 x verhuisd waren van kamer omdat het draadloos Internet het niet deed. Geen probleem voor het hotel, ze boden ons meteen een andere kamer aan, want op die verdieping hadden ze problemen met het WIFI netwerk. Binnen 10 min. zaten we in een andere kamer. Geweldige service!

De ontbijt ruimte ziet er prima uit en het eten is goed!

Ik zou deze accommodatie zeker aanraden voor een verblijf in Delhi. Dichtbij de luchthaven en makkelijk te reizen naar bezienswaardigheden.

• 4Martin22-12-2011

Eens maar nooit weer

Dit hotel heeft een gunstige ligging ten opzichte van New Delhi Airport en hiermee is gelijk het enige pluspunt genoemd. De directe omgeving is totaal niet aantrekkelijk. Kamers zijn totaal niet tegen geluid geisoleerd, dit ondanks ligging aan een drukke weg. Het restaurant mag de naam niet dragen. Kwaliteit van het gebodene is slecht en de inrichting is sfeerloos en dat is mild uitgedrukt. Ik heb hier vier verschillende kamers gehad bij een van de kamers zaten grote kieren in de raamkozijnen waardoor de rook van de bekende vuurtjes de kamer binnentrok, een andere kamer lag pal bij een aggregraat die midden in de nacht continu aan/uit ging.In beide gevallen reageerde het personeel in eerste instantie laconiek op de klachten.

Hotel Africa Avenue info

Building information