Varca

Reviews over Varca

Heerlijk resort hotel!

Jacqueline,
    8-2-2014

Wij verbleven een weekje rond Pasen in dit heerlijke resort hotel dat destijds nog de naam Goa Renaissance hotel droeg.

Een paar keer zijn we op stap geweest: één keer met een lokale taxi naar de dichtbij gelegen Margua market, waar we vooral genoten hebben van het prachtige uitzicht over de omgeving en daarnaast twee keer in de vorm van een georganiseerde excursie: Dudhsagar Waterfalls & Zuari en Panjim & Old Goa.

Verder hebben we vooral gebruik gemaakt van de geweldige hotelfaciliteiten: een ruime en comfortabel ingerichte kamer met kitchenette, een heerlijk zwembad met relaxte ligbedden eromheen en in een mooie groene ligweide en bijzondere restaurants met zowel de Indiase als de Westerse én zelfs de Polynesische keuken. Wij hebben afwisselend gebruik gemaakt van een buffet aan het zwembad, een diner in een intiem restaurant binnen of een knus restaurantje op het strand.

Op het resort beleef je niet het echte Indiase leven, maar dat kun je met excursies daarbuiten wél ervaren...

Gereisd met jonge kinderen in april 1998

Wij konden de rust waarderen.

Serge,
    15-12-2012

Het hotel ligt vrij rust maar ver van het strand. Een scooter is een must. om het verblijf te veraangenamen. Vriendelijk personeel maar niet opdringerig.

Gereisd met partner in november 2012

Prima hotel, uitstekende service!

Jaap en Tijn Meijer,
    28-10-2012

Een week genoten van de service, gastvrijheid, vriendelijkheid, culinair genot en rust.

We kwamen aan op oudejaarsavond en er werd speciaal voor ons nog een feestmaal gemaakt. Schone airco kamers. Schoon zwembad binnen het complex. Het hotel bleef speciaal voor ons open tot we vertrokken. Officieel waren ze nog niet eens geopend. Eigenaresse zeer behulpzaam en vriendelijk. Het strand was een kwartier lopen vanaf het hotel. We hebben op het strand heerlijk vertoefd en gegeten in knusse strandtenten.

Het personeel droeg schone kleding, netjes, erg beleefd. Heel hoffelijk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011
Varca scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews