Hotel WelcomHeritage Panjim Inn

IndiaGoaPanaji(Panjim) / Vainguinim Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel WelcomHeritage Panjim Inn voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over WelcomHeritage Panjim Inn

• 8johnstiller06-01-2012

Relatief duur, maar wel goed.

Hotel dat in de oude stijl is gebleven en er heel bijzonder uitziet. Antiek ingericht en ook veel moderne schilderijen, zeer sfeervol allemaal. De kamers zijn relatief klein, maar alles werkt. Personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Er is wel wat lawaai van buiten af, maar het blijft binnen de perken. Warm water is snel op want het werkt met een kleine boiler, die je wel zelf aan moet zetten, niet vergeten dus. Kleine minibar op de kamer. Ontbijt is goed. Restaurant heeft weinig keuze, maar de kwaliteit is goed. Restaurant aan de dure kant. De prijs die je voor een kamer betaald is hoog, je vindt voor veel minder ook iets, ook in dezelfde wijk, waar het overigens leuk is om te verblijven, rustig en veilig. Als je het geld er voor over hebt is het een prima plek.

• 8søren gjerlev04-12-2008

fint gl. autentisk potugisisk hotel

panjim inn er et fint gl. hotel med uspoleret stil fra den portugisiske periode. De gamle møbler har altid været en del af stedet og er med til at gi den specielle stemning

• 8Thijs Vijn17-11-2008

Mooi, Schoon, karakteristiek en vriendelijk

In het laag seizoon heb ik hier 6 nachten prima vertoefd. Ik was hier voor een Microsoft cursus wat verderop in de stad wordt gehouden. Door het laag seizoen waren de prijzen gehalveerd. De kamers zijn groot, sfeervol en schoon. De badkamer is prima en de douchstraal was beter dan ooit. Het personeel is heel vriendelijk waardoor ik me erg thuis voelde. Het is centraal gelegen waardoor je 's avonds nog gezellig een rondje kan wandelen. De portugese invloeden maken het af. De tuktuk standplaats is achter het hotel waardoor je snel overal ter plaatse bent. Broodjes en andere supermarkt spullen zijn op loopafstand te vinden.

Hotel WelcomHeritage Panjim Inn info

Facilities