IndiaGoaGoaHotels GoaHotel Vila Goesa

0Tonen op kaart

5 Reviews over Vila Goesa

• 5Luke Ray25-02-2009

aldrig mer

luktade mögel, kackelacker, dålig mat (speciellt frukost). nära till stranden (300m) men strandvägen luktade stärkt med urin. Personalen var treliga men inte så engagerade...inga örerraskning när en dag berättade en av personalen att dem tjänade 3000-rupees (600kr)/månad. Baga-stranden var fullt med hundar så bajsade mitt framför oss, samt massor med försäljare. aldrig mer !

• 10anne de vries02-11-2007

kan niet beter! heerlijk, ook voor kinderen! veilig en wordt goed bewaakt. eten is er erg lekker, en je zit zo aan een prive strand, met gratis stoelen! als je ze iets vraagt, regelen ze zo dingen vor je.

• 9madeleine02-11-2007

een paradijsje! practige tuin, en aan het strand! aardige mensen, maken goed schoon, wij hebben meegemaakt, dat toen ze onze kamer gingen schoonmaken, ze met de schone handoeken enzo een heel kunstwerk op het bed gemaakt hadden, in allemaal vouwen en vormen, erg grappig! zeker het geld waard! ik verzeker je, het was mijn leukste vakantie daar!

• 7serge22-09-2007

Voor het ontbijt niet naar dit hotel gaan (alleen brood en jam en boter en koffie standaard de rest tegen meer prijs). Je gaat naar Villa Goesa voor de ligging(centraal) het strand en de zon.

• 8c.van mastrigt_boudewijns16-08-2007

Hebben er 3 x gelogeerd in 2003 2004 2x en 2005