Hotel Varca Le Palms

Hotel Varca Le Palms

We hebben een aantal aanbieders voor Varca Le Palms voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Varca Le Palms in het Nederlands

Mooie ligging en heel rustig

Karine
13-3-2010

Het resort is proper doch verouderd. Het personeel is heel vriendelijk en de maaltijden zijn lekker. Er zijn maar 9 ligzetels aan het zwembad. Tijdens ons verblijf (februari 2010) was het heel kalm maar tijdens het hoogseizoen zijn er waarschijnlijk veel te weinig ligzetels. Toch een aangenaam hotel om te relaxen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 13 2010 10:24:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• AdresTeen Murti, Fatrade Varca, IND-403 721 Salcete 403721(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Varca Le Palms in Goa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Varca Le Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.