IndiaGoaGoaHotels GoaHotel Coconut Grove Resort

Hotel Coconut Grove Resort

IndiaGoaGoa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Coconut Grove Resort voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Coconut Grove Resort

• 8Marianne01-02-2011

Rustig gelegen mooi hotel

Gelegen tussen Majorda en Colva op een rustig stuk strand met enkele beach shacks die ligstoelen ter beschikking stellen voor hun gasten. De beach shacks zijn eenvoudig maar leuk. Coconut Grove is een mooi resort, vlakbij het strand. Je loopt over een padje door een soort weiland met palmbomen en vaak met buffels erop naar het strand. De kamers zijn goed. Het ontbijt is redelijk en er is een klein zwembad. Niet echt ideaal voor kinderen. Ook een leuk winkeltje op het terrein. Het restaurant serveert goede maaltijden; de obers zijn ietswat slordig maar wel vriendelijk en de sfeer is wat kil met een grote tv die op een sportzender staat. Wel heel leuk dat er regelmatig 's avonds entertainment is. Receptie verleent prima service en ook hebben ze een goede taxiservice. Er staat een bord bij de receptie met daarop de bestemmingen en bijbehorende prijzen. Heel makkelijk.

• 8Michel Degroote09-05-2008

Tijdens onze rondreis van 5 weken hebben we een 5-tal dagen in dit ressort gelogeerd. Niet ver van de luchthaven.Het was ons aangeraden door onze Indsiche vrienden ter plaatse. Kleinschalig ressort (48 kamers), prachtige kamers, goede service en klantvriendelijk. Aan het strand, mogelijkheid tot eten bij de plaatselijke vissers, echt aan te raden, rustige omgeving, gaan hier zeker terug logeren als we terug naar India komen binnen 2 jaar. Prachtige strandwandelingen te doen naar Colbo.

Hotel Coconut Grove Resort info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij