Goa

We hebben een aantal aanbieders voor Goa voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Goa voor je op een rij gezet:

Reviews over Goa

Een aanrader, ik zou er zo weer heen gaan.

Francine van Strien
    28-11-2017

We waren naar Palolem beach gegaan. Hier verbleven we op Ciarans resort. Direct aan het strand. Het is niet super toeristische, dus je vind er veel rust. Wel is het bijna 1.5 uur rijden vanaf het vliegveld. Maar voor ons was dat zeker de moeite waard. Wij hebben geen vervelende verkoper gehad op het strand, heel fijn. S'avond komen er wel koeien kijken en blijven daar ook overnachten. Er is op loop afstand een klein winkel straatje met wat toeristische verkoop en wat super kleine supermarktjes. Verder is er bijna niks.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Cultuur, natuur en strand!

Jacqueline22
    31-1-2014

Op het moment dat Goa als nieuwe bestemming werd aangeboden, hebben wij meteen een weekje rond Pasen in Zuid-Goa geboekt.

Vanuit een heerlijk resort hotel aan het parelwitte strand van Varca hebben wij zowel Noord-Goa (vooral cultuur en druk) en Zuid-Goa (vooral strand, natuur en rust) ontdekt.

Helaas kom je niet om de armoede (ook veel bedelaars) heen, wat voor ons ook meteen het minst leuke aspect van de reis was. Maar gelukkig maakt de cultuur, natuur en vriendelijke bevolking veel goed. Ook minder leuk is het roekeloos rijden van de Indiase buschauffeurs en de slechte kwaliteit van het lokale eten en drinken dat eigenlijk standaard over de datum wordt verkocht.

Verder zie je in Goa nog niet het echte India, maar je snuift er wel het een en ander van op...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 17 1998 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mijn paradijsje

Myrthe
    29-8-2013

Palolem, Baga beach, Anjuna, Colva, het is allemaal fantastisch. India heeft m'n hart zowiezo al gestolen maar Goa is de plek waar je even kan onthaasten en jezelf kan zijn. Heerlijk op het strand liggen, een scooter of jeep huren en lekker rondtouren, feesten tot het licht wordt...Goa has it all..

Gereisd Met vrienden in januari 2007

Russisch Benidorm

Bjorn
    30-3-2013

Deze badplaatst is geterroriseerd door Russen. Russen hebben directe vluchten en geen visum nodig en komen dus in grote getale naar Goa.

Goed is een badplaast met een boulevard (waar al het verkeer doorheen dendert) en daarnaast een prachtig groot en vooral breed strand. Heel veel strandtenten en ligbedden.

Al met al een toplocatie als je gewoon in de zon wilt liggen. Ga je je irriteren aan de (dronken) Russen dan ga jet het hier niet fijn vinden/ Kom je puur om goedkoop te zonnen, eten en drinken dan is het een top-bestemming.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet-typisch stukje India

Lena
    2-4-2012

Palolem (Goa) is echt een aanrader! Het is een heerlijk strand met een hippiesfeer. Er zijn geen discotheken, maar wel veel strandtentjes. Er staan geen grote hotelketens, maar juist hutjes op palen en rieten dakken. Het is geen typisch India, maar na een tijdje door het hectische India te hebben gereisd, kun je hier heerlijk bijkomen. Ook lekker: fish curry.

Gereisd Met vrienden in december 2010
Goa scoort een 8,2 uit 10, op basis van 55 reviews