Goa

We hebben een aantal aanbieders voor Goa voor je op een rij gezet:

India Online
India Online

Reviews over Goa

• 8A. Bansraj01-12-2018

Wij hadden een appartement gehuurd in Porvorim Alto Goa. Zeer betrouwbaar. Vriendelijk en behulpzame mense, Aan te bevelen. Heel veilig en altijd zonnig. Een en al genieten.

• 8Uitgaanslevenn

• 8Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2018

• 7Francine van Strien28-11-2017

Een aanrader, ik zou er zo weer heen gaan.

We waren naar Palolem beach gegaan. Hier verbleven we op Ciarans resort. Direct aan het strand. Het is niet super toeristische, dus je vind er veel rust. Wel is het bijna 1.5 uur rijden vanaf het vliegveld. Maar voor ons was dat zeker de moeite waard. Wij hebben geen vervelende verkoper gehad op het strand, heel fijn. S'avond komen er wel koeien kijken en blijven daar ook overnachten. Er is op loop afstand een klein winkel straatje met wat toeristische verkoop en wat super kleine supermarktjes. Verder is er bijna niks.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Ralph Schulz24-01-2016

Casa Ligorio Utorda Beach

Ich bin schon mehrmals in Indien Goa gewesen. Die letzen 4 mal am Strand in Utorda. Wir haben dort ein kleines Hotel gefunden, Casa Ligorio. Sehr nettes Personal, saubere Zimmer und mit einem Super Früstück. Die Besitzerin Ortulana ist wie eine Mama, liest einem die Wünsche von den Augen ab. Super Preise und nur neun Zimmer groß. Am 2.2.1016 geht es wieder los. Natürlich ins Ligorio. Hat jemand Fragen kann er mich anrufen 047445631.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Jacqueline2231-01-2014

Cultuur, natuur en strand!

Op het moment dat Goa als nieuwe bestemming werd aangeboden, hebben wij meteen een weekje rond Pasen in Zuid-Goa geboekt.

Vanuit een heerlijk resort hotel aan het parelwitte strand van Varca hebben wij zowel Noord-Goa (vooral cultuur en druk) en Zuid-Goa (vooral strand, natuur en rust) ontdekt.

Helaas kom je niet om de armoede (ook veel bedelaars) heen, wat voor ons ook meteen het minst leuke aspect van de reis was. Maar gelukkig maakt de cultuur, natuur en vriendelijke bevolking veel goed. Ook minder leuk is het roekeloos rijden van de Indiase buschauffeurs en de slechte kwaliteit van het lokale eten en drinken dat eigenlijk standaard over de datum wordt verkocht.

Verder zie je in Goa nog niet het echte India, maar je snuift er wel het een en ander van op...

• 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

april 1998

• 10Engel19-01-2014

Paradijs op aarde

Fantastische stranden, prachtige cultuur. Basilieken, kathedralen, Dudhagar watervallen, aapjes, olifanten, spiceplantation, krokodillen spotten etc etc

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2011

• 9Kacper08-10-2013

Great

Super miejsce na fajne wakacje

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Myrthe29-08-2013

Mijn paradijsje

Palolem, Baga beach, Anjuna, Colva, het is allemaal fantastisch. India heeft m'n hart zowiezo al gestolen maar Goa is de plek waar je even kan onthaasten en jezelf kan zijn. Heerlijk op het strand liggen, een scooter of jeep huren en lekker rondtouren, feesten tot het licht wordt...Goa has it all..

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 8Bjorn30-03-2013

Russisch Benidorm

Deze badplaatst is geterroriseerd door Russen. Russen hebben directe vluchten en geen visum nodig en komen dus in grote getale naar Goa.

Goed is een badplaast met een boulevard (waar al het verkeer doorheen dendert) en daarnaast een prachtig groot en vooral breed strand. Heel veel strandtenten en ligbedden.

Al met al een toplocatie als je gewoon in de zon wilt liggen. Ga je je irriteren aan de (dronken) Russen dan ga jet het hier niet fijn vinden/ Kom je puur om goedkoop te zonnen, eten en drinken dan is het een top-bestemming.

• 9Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Stephen Charles06-03-2013

ok

love the people,the place,the food,the atomsphere

• 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2013