Hotel Peravel Beach

IndiaGoaCandolim
7.7GoedScore uit 7 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 7 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Peravel Beach

• 10Miriam Krijnen12-04-2012

Geweldig hotel

Ik heb een geweldig leuke vakantie gehad in oktober 2011.Het personeel is super vriendelijk en attent. Voor een paar roepies lopen ze hun benen onder hun lijf.Het is daar zo schitterend en ik kwam dan ook helemaal relaxed terug met tassen vol souvenirs.

• 0Peter en Conny05-02-2012

Goede prijs kwaliteit

Goed onderhoden en schoon hebben inmiddels nieuwe matrassen dus niet meer zo harde bedden.Leuke tuin,en overal dicht bij.Erg vriendelijk personeel en aardige eigenaren.Prijs kwaliteit erg goed.Kamers worden elke dag schoongemaakt.

• 8Miriam Krijnen30-10-2011

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

Voor Indiase begrippen zeer schoon, westers toilet en je hebt een douche.Stroom valt regelmatig uit zoals in heel Candolim.Vlak aan zee, zodat je bij palms and sand je ontbijt, lunch of diner kunt gebruiken voor een paar roepies( gem;200).Tegenover betrouwbare taxi voor zon 100 roepie naar Newtons supermarkt die alles verkoopt.Personeel zeer vriendelijk, maar de eigenaren willen niet dat je met de kamermeisjes spreekt.Heb zo genoten , ga zeker terug; gisteren thuis gekomen en vind het in Nederland maar koud en kil

• 7ben01-01-2011

goed vertoeven

Leuke accomodatie. Eerlijk, betrouwbaar en hulpvaardig personeel. Het is niet super luxe maar je komt ook niets te kort. Het is een soortement van familiebedrijf, waar in principe veel mogelijk is, de directie loopt gewoon rond en helpt mee met het personeel en verleend diensten, zodra ze zien dat iets wenselijk is. Jammer, dat ze geen eigen zwembad hebben, maar je kunt niet alles hebben, voor weinig geld.

• 6Leo03-12-2010

Doortrekhotel voor maximaal 2 nachten

Wij waren hier in november 2010. Zeer eenvoudig hotel. Harde bedden; geen zwembad en een continentaal ontbijt wat bestaat uit 2 boterhammen, 1 kuipje boter en 1 kuipje jam, potje koffie/thee. Dit is echt zeer minimaal. Voor een full Englisch Breakfast moet je 300 Roepie bijbetalen en je krijgt daarvoor alsnog een schamel ontbijt. En dan te bedenken dat je voor 300 roepie een uitgebreid avondmaal geniet in elk willekeurig restaurant! Het strand is een flink eind verderop omdat het gedeelte strand waar het hotel zich bevind is weggeslagen tijdens noodweer een paar jaar geleden. In het gedeelte waar wel nog strand is ligt een roestig vrachtschip wrak van ruim 100 meter lengte vlak bij het strand voor de kust (zie Google Earth). De eigenaren en personeel zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

• 8JAN KOK17-02-2008

HEB HIER IN HET JAAR 2005 GEZETEN TOEN NET HET NIEUWE GEDEELTE AF WAS EEN EEN VOUDIG HOTEL MAAR ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL EN EEN GOEIE TANDARTS,VLAKBIJ HET STRAND EN EEN PAAR LEUKE EET TENTEN OP LOOP AFSTAND PERFECT

• 7helma van de ven20-02-2007

Wij zijn net terug, 16 februari 2007, uit Goa. Peravel holidayhome is ons prima bevallen. Verwacht inderdaad geen luxe, maar de kamer is schoon (bedden zijn nogal hard!!) en de mensen zijn echt heel vriendelijk en doen alles voor je. Er hangt een gemoedelijke sfeer en je kan van alles ondernemen. Ga zeker naar de nachtmarkt op zaterdagavond en de hippiemarkt in Ajuna. Je kan eindeloos wandelen aan het strand en wij hebben overal goed en lekker gegeten. Na vele reizen over de aardbol was dit voor ons de eerste keer India, maar heeft ons zeker nieuwschierig gemaakt naar de rest van India!!

• 8marian homs16-12-2006

Het hotel en toebehoren is simpel . maar alles wat je nodig hebt is er. mooie omgeving , vriendelijke mensen, prima service , mensen doen alles voor je . staan altijd voor je klaar en verwachten er weinig voor. en verder is het heerlijk relaxen .en geen super de luce verwachten , anders kan je beter thuis blijven. wij hebben ons prima vermaakt.

Hotel Peravel Beach info

Facilities