Aparthotel Falcon Resorts

Aparthotel Falcon Resorts

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag30°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Falcon Resorts voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Falcon Resorts in het Nederlands

aan de rustige kant van Calangute

Erica
18-12-2011

prima appartementen, aan de rustige kant van Calangute gelegen. 800 meter van het strand. Klein zwembad wat wel dagelijks wordt schoongemaakt, maar veel zand op de bodem. Zijn bezig om faciliteiten te renoveren. Eenvoudig restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Nov 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Op het terreinBagageruimte, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Falcon Resorts in Calangute, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Falcon Resorts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.