Hotel Colonia de Braganza

Hotel Colonia de Braganza
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Colonia de Braganza voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Colonia de Braganza in het Nederlands

Het was weer uitstekend

Ans en Arie Buis
22-3-2011

Voor de tweede keer in hotel Colonia de Braganza geweest. Het was of we thuis kwamen. We waren hier nu 6 weken heerlijk. Een perfecte kamer schoon en ruim. En geen overlast van geluid gehad. Ook de kamer boys zijn ontzettend vriendelijk en proberen je het naar de zin te maken. Erg behulp zaam. En ach dat het ontbijt niet veel voorstelt geen probleem. Je kan overal de hele dag door zo lekker eten in de restaurants of bij de strandtentjes. En wil je wat meer ontbijt je kan best wat bijbestellen voor weinig geld of koop in de supermarkt wat beleg dat is geen probleem. Wie weet gaan we volgend jaar weer.

super eenvoudig maar perfecte ligging

Erica
2-10-2010

ideaal gelegen in het centrum van calangute, in een zijstraat van de drukke weg, maar daardoor wel rustig gelegen.

harde bedden maar je kan bij de receptie extra matras bestellen. Heerlijk ivm een apart woongedeelte. eenvoudige badkamer.

ontbijt is nog eenvoudiger, brood om te roosteren, jam en koffie/thee. Je kan gelukkig voor weinig zaken als eieren bijbestellen. Voor mij echt de place to be, kan niet wachten om nog een keer te gaan.

Goede uitvalsbasis

Renate
17-8-2010

Het hotel is eenvoudig, maar wat wil je ook voor zo'n prijs. De kamers zijn ruim, basic ingericht, maar voorzien van alles wat je nodig hebt: koelkast, airco, een bed en een badkamer. Door de perfece ligging ben je toch nauwelijks op je kamer. Met een paar minuten lopen ben je op het strand en zodra je het hotel uitloopt heb je vele restaurantjes en barretjes.

Eenvoudig maar goed

Irma
24-6-2010

Op aanraden van vrienden een paar nachten hier geslapen.

De ligging is perfect, je bent gelijk in het centrum en om de hoek zitten gelijk allemaal leuke tenten. Het hotel is verder eenvoudig, als je weinig hoge eisen stelt dan kan je hier prima verblijven. De sfeer is er erg goed moet ik zeggen.

2008

Goed bevallen...

Lamboo John en Trudy
20-10-2008

Feb. / Maart 2008 zijn we voor de 8ste keer in Calangute geweest, en was het de eerste keer in Colonia de Braganza, en is dit ook goed bevallen, en gaan we er Nov. / December 2008 weer naar toe

We kregen een "dubble kamer", met een heel ruime badkamer voorzien van douche, toilet en ligbad, een heel ruime slaapkamer, en zitkamer, een heel grote open keuken met een ruime eetbar, en een heel groot balcon, dus werden we erg verwend.

We hebben geen dinner in het Hotel genoten , daar schuin tegen over het Hotel restaurantjes zijn zoals bijvoorbeeld het kleine Sea Shore Restaurant waar het eten bijzonder goed is, en wanneer je daar eenmaal geweest bent dan kom je er zeker terug

Zoals vele vaste bezoekers van Calangute dat zullen beamen, want Ganesh en z'n vrouw Renu zijn echte Top Koks, en is de menukaart heel gevarieerd

Wij gaan met plezier terug naar Goa en Colonia de Braganza

Het hotel ligt wel ideaal t

E. Remerie / G. Mulder
1-2-2008

Het hotel ligt wel ideaal t.o.v. winkeltjes retaurantjes etc. Ook is het niet zo heel ver van het strand, ongeveer 10 min. lopen. Het hotel personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar het hotel zelf is verouderd en daar wordt niet zo veel aan gedaan.Er is wel veel ruimte, maar onze slaapkamer was muffig. Het ontbijt is 3x niks, we hadden geboekt LO, maar je krijgt alleen maar toast met jam, als je iets extra's vraagt, moet je ook extra betalen. Ook komt er bij het zwemband maar weinig zon, omdat de gebouwen van het hotel (4 hoog) er omheen staan, dus niet erg gezellig. Ook daardoor is het 's avonds erg gehorig op de binnenplaats, waar de bar is, vooral als er van die irritante engelse, russische en soms scandinavische zuiperds zitten met veel lawaai en

zang (vals gekraai). Als je iets gedaan wilt krijgen, gewoon aan de roomboy's vragen, die staan direct klaar, bij de receptie slapen ze vaak nog.

Volgende keer zoeken we iets anders, (geen Braganza), waarschijnlijk een ander land

2007

Afgelopen maand voor de 3e keer naar dit hotel geweest. Het hotel is eenvoudig maar schoon, het personeel is erg aardig. Een groot nadeel is de erg rumoerige binnenplaats/restaurant. Een aantal toeristen vindt het nodig om midden in de nacht te schreeuwen en te zingen en vooral heel veel alcohol te nuttigen.

Vorige keren was dit een stuk minder en was het veel rustiger. Voor ons is dit een reden om hier niet meer naar toe te gaan. Erg jammer, want het hotel zelf is prima.

Eenvoudig hotel met zeer ruime, schone kamers. Gunstige ligging t.o.v. het centrum. Jammer is dat je vanaf ca. 17:30 niet meer lekker op een van de twee ruime balcons kunt zitten wegens de muggen.

Ga eens eten bij CoCo-Garden, het eten is uitstekend en de prijzen zijn laag. Eigenaar John maar vooral zijn nichtje Annie geven u een zeer persoonlijke attentie waardoor u zich er snel thuis zult voelen.

al het voorgaande klopt

herma de vries
11-1-2007

al het voorgaande klopt. Colonia is een goed standaardhotel. Schoon, prima kamers en harde bedden. Maarr...Neem vooral oordoppen mee als je lekker vroeg naar je bed wil! Vooral als je kamer pal boven of bij het middenplein ligt, kun je gerust aannemen dat er om de avond "entertainment" is. Daarna nog nababbelen door gasten, en dat kan erg luidruchtig zijn!

Net weekje in december geweest

erica
6-1-2007

Net weekje in december geweest. Prima hotel, geen overbodige luxe, maar kamers werden netjes schoon gemaakt. Kamers zijn wel heel ruim (aparte slaapkamer en woonkamer en kitchenette zonder faciliteiten behalve grote koelkast) Er is geen ontbijtbuffet. Je brood wordt geroosterd en gratis is jam, extra's is tegen betaling, maar kost eigenlijk ook niets (voor 40 eurocent een gebakken eitje). Bedden zijn behoorlijk hard, maar als je dat aangeeft bij de receptie, heb je binnen het uur een extra matras op je bed liggen, heerlijk! Weg naar het hotel is wel hobbelig, maar doordat het wat naar achteren ligt, heb je geen last van de drukke maar hele gezellige hoofdstraat van Calangute. Personeel is heel vriendelijk. Absolute aanrader als je in het centrum wilt zitten, maar toch ook rustig. Excursies zijn heel goed te boeken bij het boekingskantoortje in het straatje naar het hotel toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colonia de Braganza in Calangute, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colonia de Braganza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.