Hotel Adamo The Bellus

• Goed: 7 - 8

lekker centraal

con en cis
15-1-2011

sunkissed resort is eenvoudig goed hotel mensen zijn vriendelijk en behulpzaam ligt prima gelegen einde van de straat loop je zo het centrum in waar je lekker en goedkoop kan eten en drinken ga ookeens eten bij ganesh. waar je wel aan moet wennen is dat er overalvuil ligt op straat en de koeien lopen vrij rond wil je wat van india zie neem een taxi wel goed afspreken over de prijs wij zij er 3 weken geweest

Goede prijskwaliteit verhouding!

Fleur
27-8-2010

Een goed hotel met ruime kamers met airconditioning. Roomservice was goed. Tuinen en zwembad zijn goed onderhouden. Gebouwen waren pas geschilderd en de omgeving was schoon en uitnodigend. Uitstekende prijskwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel die alles voor je willen doen. Kortom wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adamo The Bellus in Calangute, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adamo The Bellus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adamo The Bellus scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.