Reviews over Baga

Dit gasthuis/hotel ligt mooi naast de Baga rivier en ongv

joop van vessem,
    29-1-2006

Dit gasthuis/hotel ligt mooi naast de Baga rivier en ongv.400m. van het strand .Dit is een eenvoudig ,schoon hotel met rededelijk grote kamers met een plafond fan en een aparte douche en wc.Er is ook een aardig zwembad.Tijdens ontbijt zagen wij een kingfisher vogel 6x succesful duiken voor een vis.Dit hotel ligt mooi en rustig maar je bent toch binnen 5min. in het drukke gedeelte van Baga.Er is een goede bus verbinding naar Candolim (10cent)of taxi 1.5 euro voor 4km.Dit hotel is B&B

maar je kan er ook (goede)middag en avond eten krijgen.Wij kunnen dit hotel goed aanraden voor hun die op een leuk, eenvoudig,schoon hotelletje willen zijn . Zie ook mij beschrijving van Baga /Candolim

Baga scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews