Hotel Maurya Patna

Hotel Maurya Patna

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Maurya Patna voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Maurya Patna

• RokenToegestaan
  • Check-outTot  12:00

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maurya Patna in Patna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maurya Patna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Onze bezoekers bekeken ook: