Reviews over accommodaties in Bihar

Chiel
    10-5-2012

Het was een heel goed hotel met een goede service en prijs.

een uitstekend (budget-) hotel

Arija
    17-2-2012

Hotel Shashi International is een uitstekend hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. De service is er uitstekend, het hotelpersoneel is vriendelijk, aandachtig en behulpzaam. Restaurant goed. De aankleding binnen, lobby en kamers, is erg gedateerd, maar dat zie al snel in India. Het is er wel schoon en verzorgd. Een kamer aan de straat zoals wij namen (voor het balkon en het uitzicht) geeft s'avonds wel veel herrie van de straat (blaffende honden!), dus vroeg gaan slapen zit er dan niet in.

goede keuze

Arija
    15-2-2012

Hotel Sujata is een van de betere hotels in Bodghaya, in een prijsklasse meer. Het heeft een mooi en klasse interieur, schoon en prettig. Prima verzorging en restaurant. Een goede keuze aldus.