Hotel Bangaram Island Beach Resort

1 review over Hotel Bangaram Island Beach Resort

MINT VALLEY.COM CHEATERS

Melania Serrant
6-4-2017

L'agenzia MINT VALLEY.COM mi ha tranquillamente IMBROGLIATA aggiungendo costi dopo il completo pagamento del totale dovuto prima del mio arrivo (in caso contrario non avremmo potuto accedere alle Laccadive). Protetta dall'impotenza di noi turisti in un paese straniero così diversi dal nostro.

Laccadive sono belle isole ma gli indiani male organizzati,disordinati,totalmente non attenti all'ambiente e con senso estetico scadente.

Melania Serrantoni

Gallarate

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bangaram Island Beach Resort in Wyspa Bangaram, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bangaram Island Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bangaram Island Beach Resort scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.