vakanties Andhra Pradesh

Reviews over accommodaties in Andhra Pradesh

Schoon, goede ligging, ruime kamer, prima verblijf

Carl,
    23-9-2017

Het is een prima hotel als je zakelijk op reis bent. Alle faciliteiten voor de zakelijke reiziger aanwezig, mooie sportruimte, zwembad, ruime nette kamer met een geweldig uitzicht.

Uitstekend middenklassehotel

Erik & Sandya de Ruijter,
    2-11-2012

Ligt ongeveer 2.5 km van Secunderabad station, dichtbij de centrale SD road en veel winkels en restaurantjes. Mooie komplete kamers met koffie/theezetten en flatscreen TV. Goede badkamer met amenities. Ontbijt erg goed voor deze klasse, met 10+ warme (Indiase) gerechten en een paar Westerse American Breakfast-opties erbij.

Enig kommentaarpuntje, hopelijk tijdelijk, is de stroomgenerator. In avond hadden we bijna 10 power cuts en ochtend eentje; op zichzelf buiten de macht van hotel MAAR hun generator dient binnen seconden in te schakelen om het op te vangen. Het kostte steeds 2-3 minuten en dat gaf erg vervelende 'duistere' situaties in o.a. check-in balie en badkamer...

Een hotel om ooit terug te keren.

Hans,
    10-11-2011

Mooi hotel goede service goed en l goed eten.

Uitstekende service bewustzijn van personeel.

Nadeel een wat stinkende sloot naast het hotel waar door het niet prettig is om buiten te zitten. Maar dit is niet van invloed op het hotel.

Goede ruime kamers met zitje prima bedden.

Onbijt is supper. Beslist een aanrader, Doen.

Goed voor airport en zuidelijke zakenwijken

Erik & Sandya de Ruijter,
    10-4-2011

Per bus bijna 2 uur van stadscentrum (Secunderabad) maar dichterbij een aantal zakenwijken; taxi is ook (iets) sneller. Gratis shuttle naar/van vliegveld 3 x per uur, qua schema niet denderend betrouwbaar.

Kamers op uitstekend Novotel-niveau; regendouche deed het niet (gewone douchekop wel) maar we waren te druk om te klagen, zou vermoedelijk snel gefixt zijn. Ontbijtbuffet 4-5 sterren, dinerbuffet (duur) ook op dat niveau. Lekker gelegen en best groot zwembad.

super topper

Fam. Moonen,
    3-1-2010

zeer vriendelijk, schoon, behulpzaam.

Uitstekend eten. mooie kamers, zeer goede service.

een echte aanrader