Hotel Vogar

3 reviews over Hotel Vogar in het Nederlands

Fijn hotel

loekie1234
13-8-2012

Heerlijk hotel met prachtige kamer en mooie, nieuwe en superschone badkamer. Vriendelijke receptie. Ontbijt is heel uitgebreid en erg lekker.

Prima als je op doorreis bent. Dorp is echt niets aan en ziet er troosteloos uit.

Bij pizzeria aan de overkant kan je heerlijk eten. Je kan er ook vis en vlees eten. Zeer vriendelijke eigenaar. Spreekt goed Engels. Wij waren hier 1 nachtje op doorreis. Ligt 40 km van luchthaven Kevlavik.

Rent och trevligt!

Erland Jägerfeldh
4-12-2011

Mycket vänligt bemötande,enkellt men rent och framför allt lugnt.

Rekommenderas.

Heel nette knusse kamers

@kim78
7-9-2010

We verbleven 1 nacht in dit hotel/motel. Ruime, schone kamers en ruime badkamer. Heel vriendelijk ontvangst. Ontbijt is in een aparte ruimte en is super verzorgd. Zeer uitgebreid. Echt een aanrader. We konden alleen in het dorp geen eetgelegenheid ontdekken, maar de eigenaar heeft wel suggesties hiervoor.

We hebben een aantal aanbieders voor Vogar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vogar in Vogar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vogar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vogar scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.