Reviews over Vogar

Fijn hotel

loekie1234,
    13-8-2012

Heerlijk hotel met prachtige kamer en mooie, nieuwe en superschone badkamer. Vriendelijke receptie. Ontbijt is heel uitgebreid en erg lekker.

Prima als je op doorreis bent. Dorp is echt niets aan en ziet er troosteloos uit.

Bij pizzeria aan de overkant kan je heerlijk eten. Je kan er ook vis en vlees eten. Zeer vriendelijke eigenaar. Spreekt goed Engels. Wij waren hier 1 nachtje op doorreis. Ligt 40 km van luchthaven Kevlavik.

Heel nette knusse kamers

@kim78,
    7-9-2010

We verbleven 1 nacht in dit hotel/motel. Ruime, schone kamers en ruime badkamer. Heel vriendelijk ontvangst. Ontbijt is in een aparte ruimte en is super verzorgd. Zeer uitgebreid. Echt een aanrader. We konden alleen in het dorp geen eetgelegenheid ontdekken, maar de eigenaar heeft wel suggesties hiervoor.