Bed and Breakfast Vatnsholt

Bed and Breakfast Vatnsholt

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag13°

We hebben een aantal aanbieders voor Vatnsholt voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Vatnsholt in het Nederlands

Goede ligging / kamers

Anne
3-10-2015

Dit is nu een B & B, die moeilijk te beoordelen is. Ligging is prima, maar de kamers zijn erg basic. Het ligt helemaal in de middle of nowhere te midden van velden in een zeer rustige omgeving. Er zijn veel speelfaciliteiten voor kinderen en heel veel beesten (honden, paarden, geiten, kippen, raven, poolvossen, duiven etc.) Als je dus rust zoekt, of hier met kinderen komt, is dit een prima locatie. De kamers zijn over het terrein verspreid in huisjes en een soort porto cabines. Onze kamer was erg klein (het bed paste er net in) en in de badkamer was een soort planchet, waar je nauwelijks je handen in kon wassen. We verbleven er 2 nachten en de bedden werden de 2de dag niet op gemaakt. Het ontbijt en eten had je in het hoofdgebouw, in een heel grote eetzaal, waar wel 150 mensen in konden. Er was een goed en uitgebreid ontbijtbuffet, maar de tafels waren niet gedekt (en ook niet goed schoon). Nogmaals, met kinderen een uitstekende locatie, maar wij vonden het wat erg basic.

Gereisd Met partner in september 2015

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vatnsholt in Villingaholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vatnsholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.