Reviews over Villingaholt

Goede ligging / kamers

Anne,
    3-10-2015

Dit is nu een B & B, die moeilijk te beoordelen is. Ligging is prima, maar de kamers zijn erg basic. Het ligt helemaal in de middle of nowhere te midden van velden in een zeer rustige omgeving. Er zijn veel speelfaciliteiten voor kinderen en heel veel beesten (honden, paarden, geiten, kippen, raven, poolvossen, duiven etc.) Als je dus rust zoekt, of hier met kinderen komt, is dit een prima locatie. De kamers zijn over het terrein verspreid in huisjes en een soort porto cabines. Onze kamer was erg klein (het bed paste er net in) en in de badkamer was een soort planchet, waar je nauwelijks je handen in kon wassen. We verbleven er 2 nachten en de bedden werden de 2de dag niet op gemaakt. Het ontbijt en eten had je in het hoofdgebouw, in een heel grote eetzaal, waar wel 150 mensen in konden. Er was een goed en uitgebreid ontbijtbuffet, maar de tafels waren niet gedekt (en ook niet goed schoon). Nogmaals, met kinderen een uitstekende locatie, maar wij vonden het wat erg basic.