Hotel Edda

Weer vandaag11°

We hebben een aantal aanbieders voor Edda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Edda in het Nederlands

mooie ligging

tazmainian
8-7-2011

handige 2 persoons huisjes met 2 aan elkaar. Eigen badkamer en gedeelde veranda. Mooi uitzicht, goed ontbijt in de algemene ruimte.

Gereisd Met partner in januari 2011

Prachtig hotel ligging perfect

gerrit kemker
3-6-2009

Keurig hotel

We zijn hier mits mei geweest, ziet er keurig uit. De kamers liggen buiten het hotel en bestaan uit appartementen. Het ontbijt ziet er verzorgd uit.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 03 2009 10:06:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Afstand tot strand700 m

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edda in Vík í Mýrdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.