Reviews over Varmahlid

Berg,
    26-7-2018

Het appartement is net gerenoveerd. Heel erg mooi, van alle gemakken voorzien. Luxe uitstraling. Wasmachine en droger, een keuken met alle voorzieningen. Werkelijk prachtig.

Je hebt een mooi uitzicht over de vallei, vanuit de hottub in de tuin kijk je naar de bergen aan de overkant.

Wij zijn hier 1 nacht geweest, en hebben van alle luxe genoten

Mooi gelegen

Kyona,
    4-8-2011

Mooi gelegen aan een groot dal.

Wij zijn hier maar 1 nacht gebleven.

Prima ontbijt en diner.

Organisatie kan beter

Sacha,
    4-8-2010

Bij aankomst bleek dat het hotel overboekt was. In plaats van dit hotel werden we doorgestuurd naar een internaat 15 km verder dat als reservehotel was ingericht (Steinstaðaskóli). De kwaliteit van deze accommodatie was beduidend minder dan wat we van het eigenlijke hotel gezien hadden.

Als compensatie kregen we wel het diner gratis aangeboden in hotel Varmahlíð. Gezien de hoge prijzen van het diner daar was dat wel mooi meegenomen.

Het is jammer dat overboekingen voorkomen en dat hotels als deze dat laten gebeuren. Qua organisatie is er dus wel wat verbetering nodig.

Gewoon , goed.

anneke broeksma,
    3-8-2010

op rondreis 1 nacht overnacht.

Normale kamer, goed bed en schoon. heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. vriendelijke bediening.

Een klein maar fijn hotel

Jeanine,
    30-7-2009

Wij zijn er maar kort geweest, blijft ons bij als een goed hotel.

Varmahlid scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews