Vakantiehuis Tjarnarlaut

1 review over Vakantiehuis Tjarnarlaut in het Nederlands

Heel mooi vakantiehuis voor 8 personen

nijenhuispostma
12-8-2015

Een persoonlijk ingericht vakantiehuis nabij het meer Thingvallavatn, 46 kilometer vanaf Reykjavik. In de buurt kun je veel uitstapjes doen, al moet je overal toch wel een eind voor rijden. Het meer ligt op loopafstand. Geen winkels in de buurt, dus doe vooraf boodschappen! Het huis is erg mooi. Ben je er met 8 personen, dan is het proppen: met vier mensen in een slaapkamer. Het huis is goed uitgerust, bijna alles is er, zelfs kruiden, suiker, zout e.d.; we misten alleen de waterkoker. Een heerlijke douche met stoomfunctie. Rondom het huis is boven een veranda en beneden zijn diverse terrassen, zodat je altijd wel ergens beschut kunt zitten als de zon schijnt. In de tuin is een hot-tub. Er is een tv, maar meestal was er maar één zender die het deed en die was IJslands, wat neerkomt op Amerikaanse series en film in het IJslands ondertiteld.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tjarnarlaut in Thingevellir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tjarnarlaut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.