Pension Heimagisting Alma

Kleine hotelsWeer vandaag6°4°
Pension Heimagisting Alma
7,5

2 reviews over Pension Heimagisting Alma in het Nederlands

Klein guesthouse met slechts enkele kamers. Gezellig ingericht, goede bedden, 1 badkamer, 2 toilets voor gezamenlijk gebruik. Twee balkons ter beschikking, gebruik van waterkoker.

Kleine ontbijtruimte met voldoende keuzen. Eigenaar spreekt beperkt engels.

Logeeradres ligt in een rustige en waterrijke omgeving in een klein dorpje.

Gebruik van wasmachine aanwezig.

Rustige slaapplek

Jan en Ellen
20-9-2010

Alma is rustig gelegen in een nieuwbouw wijk (aan het water)... Parkeren voor de deur. Melden bij de deur boven. Ingang kamers is “beneden” buitenom 3 houten trapjes af. Dan schoenen uit in de gang en vervolgens naar de kamer. Wij hadden de achterste kamer met uitzicht op een wal (zie foto)waarachter de baai. Gratis koffie/thee in het gangetje bij de ingang. Zeer nette kamer. Er zijn 4 kamers en een kleine TV ruimte. Geen wasbak op de kamer. 1 douche/wc en 'n aparte wc aan het einde van de gang. Kamer zonder opbergkast (koffer past onder het bed. Ontbijtruimte is op boven op een soort overloopje. Het past maar net. Ontbijt van goede kwaliteit. Eigenaars komen wat stug over, maar ontdooien wel gaande weg. tip; Eten bij “Fimm Fiskar” het enige goede restaurant in Stykkisholmer met prima dagmenu. We hebben hier 2 maal gegeten en het zat iedere keer vol. Het andere restaurant is een hamburgertent. Beide restaurant liggen iets voor de haven aan de hoofdstraat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Heimagisting Alma in Stykkisholmur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Heimagisting Alma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.