Hotel Budir ****

Hotel Budir
8,8

Weer vandaag3°-4°

6 reviews over Hotel Budir in het Nederlands

eersteklas hotel, restaurant met teveel pretenties

Jan van Dijk, 9-9-2008

het hotel is werkelijk eersteklas, het overigens prima restaurant is voor de lokatie te pretentieus, het zou op de Champs Élysées echter niet misstaan. Na een stevige wandeling in de IJslandse natuur spreekt een "boerenkeuken" mij meer aan. Bij gebrek aan enige concurrentie binnen een straal van zeker 10 kilometer zijn de prijzen - zelfs voor IJslandse begrippen - bovendien te hoog.

Tijdens onze reis voor IJsland hebben wij 2 nachten in Het

Arthur en Esther, 23-9-2007

Tijdens onze reis voor IJsland hebben wij 2 nachten geslapen in hotel Budir. Het is een prima hotel. De ligging is geweldig de kamers zijn ruim en netjes. Je kunt prima eten in het restaurant. Kortom een echte aanrader.

schitterend land! zeker voor herhaling vatbaar! ik ben nu

Pascale en Jan, 26-2-2007

schitterend land! zeker voor herhaling vatbaar! ik ben nu een maandje terug en verlang steeds weer terug naar dat schitterende land en hotel, er was een goede service het personeel was vriendelijk! je ziet ons hier zeker terug! Aanrader!

Geweldig land! Mooie kamers en een prachtig uitzicht! Kom zeker nog eens langs!

Een werkelijk schitterende locatie qua ligging, aankleding

C.L. van Halteren, 27-10-2005

Een werkelijk schitterende locatie qua ligging, aankleding en sfeer. De mooiste kamer is no. 23; met uitzicht op de gletscher vanuit het bad op pootjes. Een prachtige plek om een paar dagen van onze huwelijksreis door te brengen. Het eten was misschien nog wel de grootste verrassing; van uitzonderlijk goede kwaliteit. Hotel Budir is een heel bijzonder plekje.

Prachtig gelegen hotel 'in the middle of nowhere', op een schiereiland van IJsland. Omgeven door een schitterende, grillige natuur en de magische, witte toppen van de gletscher. Prima kamers mét schitterend uitzicht de natuur in en de zee op. Uitstekend eten en prima sfeer. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Budir in Snaefellsnes (schiereiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Budir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Budir scoort een 8.78 uit 10 op basis van 9 reviews.