Hotel Budir

IJslandIJslandSnaefellsnes (schiereiland)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Budir voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 7 reviews

8.7FantastischScore uit 7 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Budir

• 10lars Floor Clausen13-07-2009

Fantastisk beliggenhed

Hotel Budir er en god oplevelse, og et anderledes hotel. Brug det som udgangspunkt for udflugter i bil. 2 overnatter er passende.

• 9Jan van Dijk09-09-2008

eersteklas hotel, restaurant met teveel pretenties

het hotel is werkelijk eersteklas, het overigens prima restaurant is voor de lokatie te pretentieus, het zou op de Champs Élysées echter niet misstaan. Na een stevige wandeling in de IJslandse natuur spreekt een "boerenkeuken" mij meer aan. Bij gebrek aan enige concurrentie binnen een straal van zeker 10 kilometer zijn de prijzen - zelfs voor IJslandse begrippen - bovendien te hoog.

• 9kAi27-04-2008

Liegt absurd abseits ist aber einen Abstecher absolut wert. Direkt am Meer gegenüber einer kleinen Kapelle gelegen führen diverse Wanderpfade durch ein Lavafeld an dessen Ende ein Eyersrock-Ähnlicher Felsen erscheint - hier gibt es eine Höhle. Das Restaurant gehört zu den Top-Adressen Islands und das schmeckt man auch. Die Zimmer entsprechen der gehobene Klasse. Absolut Empfehlenswert - wenn auch nicht billig.

• 6Icelandscout22-12-2007

Nur für Reisende mit wenig Schamgefühl.

Das Hotel ist schön auf der Snaefelsness-Halbinsel in Nähe des Meeres mit Blick auf kleine Kirche oder Berge gelegen. Das Hotel ist stilvoll eingerichtet, der Service an der Rezeption freundlich. Internet-Buchung möglich. Frühstück ist überschaubar. Das Zimmer (Loft-Raum, 220 Euro/Nacht) ist ebenfalls stilvoll eingerichtet, aber klein mit langer Dachschräge. Das "large Queen Size"-Bett ist geschätzte 1,40 m breit. Das Bad befindet sich im Zimmer. Ungewöhnlich ist aber, dass die Wände des Bades nur 2 Meter hoch sind und somit nicht zur Decke reichen! Damit ist das Zimmer nur für Reisende geeignet, die sich sehr nahe stehen und auch sonst keine Scheu haben, bei offener Tür/ Decke auf Toilette zu gehen. Alle anderen sollten das Hotel meiden. Die Abluftanlage der Küche befindet sich gut hörbar neben dem Dachfenster. Die Wände zu den Nachbarzimmern sind dünn. Machen Sie nichts, was die Nachbarn nicht hören sollen. Wir raten von dem Hotel ab.

• 9Arthur en Esther23-09-2007

Tijdens onze reis voor IJsland hebben wij 2 nachten geslapen in hotel Budir. Het is een prima hotel. De ligging is geweldig de kamers zijn ruim en netjes. Je kunt prima eten in het restaurant. Kortom een echte aanrader.

• 9Pascale en Jan26-02-2007

schitterend land! zeker voor herhaling vatbaar! ik ben nu een maandje terug en verlang steeds weer terug naar dat schitterende land en hotel, er was een goede service het personeel was vriendelijk! je ziet ons hier zeker terug! Aanrader!

• 9Jan&Toos17-01-2006

Geweldig land! Mooie kamers en een prachtig uitzicht! Kom zeker nog eens langs!

• 9C.L. van Halteren27-10-2005

Een werkelijk schitterende locatie qua ligging, aankleding en sfeer. De mooiste kamer is no. 23; met uitzicht op de gletscher vanuit het bad op pootjes. Een prachtige plek om een paar dagen van onze huwelijksreis door te brengen. Het eten was misschien nog wel de grootste verrassing; van uitzonderlijk goede kwaliteit. Hotel Budir is een heel bijzonder plekje.

• 9Marije02-05-2005

Prachtig gelegen hotel 'in the middle of nowhere', op een schiereiland van IJsland. Omgeven door een schitterende, grillige natuur en de magische, witte toppen van de gletscher. Prima kamers mét schitterend uitzicht de natuur in en de zee op. Uitstekend eten en prima sfeer. Aanrader!

Hotel Budir info

Facilities