Snaefellsnes (schiereiland)

Reviews over Snaefellsnes (schiereiland)

Geweldige keuken, prima ligging

mbrouwer_nl,
    28-5-2012

Ook dit oogt van buiten weer als een noodgebouw, maar binnen is alles perfect, modern en mooi aangekleed. Helaas geen wifi, wel tv op de kamer. Ikea inrichting op de kamers, maar niet storend. Badkamer ook keurig. Aan de ene kant ligt de atlantische oceaan, aan de andere kant de vulkaan en gletsjer Snaefellsjökull. Prachtige wandeling mogelijk door de lavarotsen langs de zee, waar veel vogels nestelen. Als je geluk hebt kan je orca's zien zwemmen in zee op enige afstand. Het eten is fantastisch! Echt top! Bij grote drukte gaat dat echter een beetje mis, de keuken en bediening kunnen dat niet bolwerken en de kwaliteit lijdt daar merkbaar onder. De hal bij de receptie is zeer sfeervol met bankstel en haard, erg gezellig. Ontbijt is hier ook prima, met eigen vers gebakken brood. Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2012

Simpel maar met mooi uitzicht

Kyona,
    4-8-2011

Tijdens een groepsreis hebben we hier 2 nachten doorgebracht.

Prima kamer met zeezicht.

Ontbijt en diner prima, alleen 1 avond anderhalf uur moeten wachten op het hoofdgerecht omdat het zo druk was, er werd ook niet gevraagd of iemand nog wilde drinken ofzo.

Dat is het enige minpuntje!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Simpel hotel met ongelofelijk goed eten

Sacha,
    4-8-2010

IJslands laagbouw hotel met simpele, maar schone kamers en badkamer. Het is een groen hotel, dus doet enorm veel aan ecologisch verantwoord ondernemen.

Waar dit hotel het vooral van moet hebben is het uitzicht aan de ene kant op de Atlantische Oceaan en aan de aan de andere kant de Snaefellsjökull gletsjer/vulkaan. En van het eten. Aan de map in de kamer merk je dat de eigenaresse een beetje een 'zweverig' type is (astrologie etc), maar wel met idealen. Het eten en drinken in dit hotel is biologisch/organisch. We hebben hier een van de beste diners genoten in heel IJsland, met schitterend uitzicht op de ruwe Atlantische Oceaan.

De volgende ochtend moesten wij voor het ontbijt al vertrekken om de veerboot naar de Westfjorden te halen in Stykkisholmur. Omdat we wilden weten hoe we dit moesten regelen met de sleutel werd direct aangeboden om voor ons een ontbijt klaar te laten leggen door de keuken. Nog nooit zulke lekkere boterhammen onderweg op als die dag.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Rustig en relaxed met een jaccuzie

Elizabeth,
    29-6-2010

Het is heel rustig gelegen. Maar er is verder niets in de buurt. Hou daar rekening mee. De apartementen zijn ruim met 3 slaapkamers. Je boekt een kamer, dus de keuken en badkamer deel je met 2 andere slaapkamers. Alles is heel schoon.

het grootste pluspunt is de jaccuzie op het terras met uitzicht op zee (ongeveer 300 meter ervandaan). Er s gratis draadloos internet beschikbaar.

Gereisd met partner in juni 2010

leuk en goed

Andre de ridder,
    3-5-2009

heel mooi leuk plekje goeie service en klantvriendelijk heid.

Gereisd met partner in april 2009
Snaefellsnes (schiereiland) scoort een 9,4 uit 10, op basis van 5 reviews