Hostel Steig

IJslandIJslandSkeidflotur

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel Steig voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Hostel info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Steig

• 9Isabelle12-09-2012

Gezellige, redelijk centraal gelegen guesthouse

Een gezellig en redelijk centraal gelegen guesthouse in de nabije omgeving van vogelklif dyrholaey, gletsjer Mýrdalsjökull, het Skogar volks-en openluchtmuseum, de Skogafoss en Sjelandfoss. Het diner betrof geen al te grote porties (waar wel in IJsland?) maar was wel smakelijk bereid. Het ontbijt was ruim voldoende met o.a. groenten, beleg, smeerkazen en ook croissantjes. Er is ook een keuken aanwezig waarin je kan koken en enkele basisproducten gratis mag gebruiken. Ook is het een pluspunt dat je hier gratis internet ter beschikking hebt om even snel wat op te zoeken! Gezien de prijs/kwaliteit (65 euro p.p.p.n. - gedeelde facilliteiten -) was het achteraf wel een iets duurder guesthouse, zeker gezien niemand gebruik kon maken van de hot tube in het hoogseizoen. De kamer is dik in orde, tweepersoonsbed met wastafeltje maar wel wat beperkt in ruimte. Dit was voor ons het enige verblijf op IJsland waar je een wereldstekker nodig had!

Hostel Steig info

Veilig betalen met