Hotel Selfoss

IJslandIJslandSelfoss

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Selfoss voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 11 reviews

7.5GoedScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Selfoss

• 8Patrick05-05-2017

Prima hotel

Dit is gewoon een goed hotel. Kamers zijn netjes en schoon en redelijk ruim. Onze kamer had een bad. Het warme water rook een beetje naar zwavel (net als de natuurlijke hot spring waarin we die middag lagen...). Koelkastje op de kamer aanwezig. Wij hadden een kamer met uitzicht op de rivier. Ontbijt wat prima. Genoeg keuze. Restaurant is prijzig. Geen gebruik van gemaakt.

• 8Monique01-05-2017

Prima hotel.

Prima hotel met aan 1 kant uitzicht op de rivier,brug en bergen. Ontbijt was super. Avondeten in het restaurant was té duur. Dus daar niet gegeten.

• 8Rik Schippers07-06-2015

fantastisch

prima, geweldig buiten af, goed

• 8aenav26-06-2013

Mooie kamer met uitzicht op de rivier

Hadden een ruime kamer betrof namelijk een kamer voor rolstoelgebruikers. Diner was prima en ontbijt ruim voldoende assortiment De tweede avond gegeten bij Menam thais restaurant aan de overkant van het hotel. Heerlijk een echte aanrader!

• 6Jan04-08-2011

Niet het beste hotel van ijsland

Wij hebben een overnachting gehad in het oude gdeelte van van het hotel. Kamer was duidelijk aan een opfrisbeurt toe. Ontbijt was door een bus voor ons als volledig opgesoupeerd, op twee broodjes na. Een keer een avondmaaltijd genuttigd en die was ook niet om trots op te zijn.

• 7henk24-12-2010

Goed hotel midden in Selfoss

Goed net hotel waar we 1 nacht hebben geslapen toen we op doorreis waren. Midden in Selfoss, mooi aan de river gelegen (vraag naar een kamer aan de rivier, anders zit je aan de parkeerplaats). Prijs voor een kamer was behoorlijk hoog, omdat wij 1 van de weinige gasten waren in december (laagseizoen) kregen we na wat telefonisch onderhandelen 25% korting. Ontbijt was prima. We hebben niet in het hotel gegeten (restaurant was leeg), maar in restaurant Kaffi Krús (loopafstand van hotel), een gezellig restaurantje in een oud huis, een aanrader!

• 8@kim7807-09-2010

Groot hotel in het centrum van Selfoss

We hadden een kamer op de begane grond, die toegankelijk was voor rolstoelgebruikers. (Daardoor) zeer ruime kamer en badkamer. De kamers zijn netjes verzorgd. We hebben er alleen ontbeten. Voldoende keuze. Het restaurant is groot en kan erg druk zijn. Het hotel ligt in het centrum en als je niet in het hotel wilt dineren is er in Selfoss keuze genoeg. Vraag een kamer met uitzicht op de rivier.

• 5Ria 01-09-2010

Jammer van het ontbijt

Hotel Selfoss is een heel mooi hotel en wij hadden een prachtige grote kamer. Jammer alleen dat de deuren zo ontzettend hard in het slot vallen, dat houd je wel wakker. Het diner in de mooie eetzaal was heerlijk, prima bediening en goed geprijsd. Het ontbijt was een verschrikking, er waren 2 bussen en het was totaal afgegraasd. Volop lege schalen en niet bijgevuld. Ook geen schone tafels met bestek en servies. Als je ergens om vroeg, was het personeel niet enthousiast en met een zucht werd er dan wat bestek opgescharreld. Jammer, jammer.

• 8ike10-07-2010

gewoon een goed hotel

ligt zeer centraal,ontbijt was heerlijk, kamers waren prima, sfeer was vriendelijk. we hebben er alleen ontbeten.

• 8Henny en Henk02-08-2008

Uitgebreid ontbijt en gratis internet.

Geen diner genuttigd. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Vanuit onze kamer keken we uit op de parkeerplaats, dus niet interessant. Echter vanuit de eetzaal prachtig op de rivier. Gratis internet aanwezig. De oude matrassen vielen ons voor zo'n modern hotel wat tegen.

Hotel Selfoss info

Building information