Kleine hotelsWeer vandaag12°

6 reviews over Hotel Gullfoss in het Nederlands

Schitterende plek vlakbij Geiser en Gulfoss

De Essers
6-8-2012

Super vriendelijk personeel en eigenares, lekker en voldoende eten, redelijk van prijs. Eigenares bakt zelf wafels bij het ontbijt. Mooi zicht vanuit restaurant en kamers aan achterkant. Koffie- en theefaciliteiten op kamer. 2 hottubs.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig hotel, prachtig en rustig gelegen

Bianca-Neal
5-8-2012

Zeer eenvoudige kamer, maar hindert niet. Uitzicht vanuit het raam is te mooi voor woorden, die uitgestrektheid met paarden in de verte. Het hotel ligt echt in de middle of nowhere vlakbij de prachtg overweldigende waterval van Gulfoss. De omgeving is prachtig, zeer rustgevend. Vriendelijke eigenaar, maakt het ontbijt netjes klaar. We waren de enige gasten in het hotel, wat opzich al een vreemd ervaring was, vooral op zo'n afgelegen plek, maar het had zeker iets romantisch! Back to basics.

Gereisd Met partner in mei 2011

Tussen de waterval en de geisers

RZ
29-7-2012

Eenvoudig maar net hotel dat zijn populariteit dankt aan de idealge ligging tussen de Gulfoss-watervallen en de geisers van Geysir. Groot voordeel is dat je beide natuurwonderen 's avonds of 's morgens vroeg kunt bezoeken als de bussen vertrokken zijn of nog niet aangekomen. Mooi is de route richting Blafell en via de F336 naar de Langjöull-gletsjer.

Gereisd Met partner in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Gullfoss voor je op een rij gezet:

Heerlijk rustig plek op een mooie locatie

[email protected]
6-7-2012

We hebben een heerlijk rustig verblijf gehad in dit hotel. Kamer was niet groot maar schoon en een mooi uitzicht in de prachtige natuur. Eten was heerlijk en personeel voorkomend en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig, maar wel toplocatie

mbrouwer_nl
28-5-2012

Lokatie ligt strategisch tussen de waterval en geysers, maar het hotel oogt als vergane glorie. Uitzicht over weilanden. Kamers zijn matig. Wel tv op de kamer, maar slechts twee zenders. Bij het eten bleek de kaart beperkt en een aantal items waren ook niet meer voorradig. Storend is dat de bediening met het keukenpersoneel steeds loopt te kibbelen. Ontbijt ook karig. Eetzaal is wel leuk aangekleed. Wifi aanwezig maar niet snel.

Vlak bij 2 top attracties

Sacha
28-12-2010

Dit kleine hotel ligt vlak bij 2 top attracties. De Gullfoss waterval op 3 km en het geisergebied met de Strokkur en Geysir op 10 km. Het is niet zo dat je uitzicht hebt op de Gullfoss, maar hij ligt wel dichtbij.

Het hotel doet wat ouder aan, maar is nog niet al te lang geleden opgeschilderd. De badkamer doet wel iets verouderd aan, maar voldoet.

Je komt binnen op de receptie waarvan het verlengde van de balie dienst doet als bar, die weer in het restaurant met panorama uitzicht over de weilanden staat. Het keukenpersoneel is wat luidruchtig en erg jong, evenals de receptiemedewerkster. Die zijn over- en weer aan het hakketakken, wat een beetje vervelend is als je van je rust tijdens het eten wil genieten. De volgende ochtend stond er wel een oudere dame achter de receptie die ook het ontbijt verzorgde.

Een goed te doen hotel op een super locatie voor de attracties. Op het personeel na een stil hotel. Het avondeten en ontbijt waren allebei boven verwachting goed.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 11 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Gullfoss voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gullfoss in Selfoss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gullfoss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.